1 juni 2011

Ljuva altan-liv!

Underbara tid som är nu! Jag njuter varje dag av solen som värmer, fåglarna som kvittrar, barnen som springer runt barfota, gungar, cyklar, hoppar studsmatta och leker i lestugan. Att fixa och rensa ogräs i trädgården är som medecin för själen! Maten avnjuter vi och lagar på altanen. Jag har gjort ett litet utekök, här älskar jag att stå och fixa salladen soliga dagar!
 
När tid för vila finns så sitter jag gärna här och läser vackra inredningsmagazin.
Just nu är det intensiv långhelg med barnkalas och Änglas 4-årsdag som väntar men vi ska också njuta av att vara lediga i 5 hela dagar, underbart!
Ha det gott i solen, nu är juni månad här och därmed också sommaren !!

Kram Maria


6 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

DET SKALL BLI SÅÅ LJUVLIGT ,MED LÅÅÅNG LEDIGEHET!!!

hA DET SÅ SKOJ MED KALASANDET!

KRAM SANNE

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Den svenska sommaren är ljuvlig!
Mysigt utekök :)

Kram från Australien♥

Petra / Popetotrora sa...

Ja men det finns ju inget bättre än att äta ute! Speciellt frukost, tycker jag. Det känns rikigt somrigt, att det är så varmt redan på morgonen att man kan sitta ute. :)

Lisa sa...

Åh en sån ljuvlig altan. Blir så avis på alla som har en egen sån att fiffa till. Men de går fort över få ju se era vackra istället. Förstår att du myser där. Ha en riktigt go helg nu...

Kram Lisa

Hemmavid sa...

Hoppas att ni får en alldeles underbar ledighet - och att det går bra med kalasandet!

Helt ljuvliga bilder! Blev så glad då jag såg att du "kommit tillbaka"... Har saknat dina inlägg!

Kramen Jenny

Tinas bo sa...

Ser hääärligt ut!!
Som gjort för sköna stunder..


Kram Tina